Reklama społeczna w walce z złymi nawykami (cz. 1)

  • PDFDrukujEmail

Narkotyki, alkohol, tytoń czy hazard są w dalszym ciągu istotnym problemem społecznym. Czy dobra rekama społeczna pomoże w walce?

Więcej

Power to designers

  • PDFDrukujEmail

Ideą konferencji jest pokazanie designu w wielu formach jak projektowanie dla mediów,  w druku i internecie, identyfikację wizualną, branding, aplikacje mobilne, video i animacje, reklamę, modę i architekturę. Chcemy pokazać rosnącą rolę designu we współczesnym  świecie. Zilustrować trendy, wyzwania, szanse i zagrożenia. Chcemy się też wzajemnie inspirować.

Więcej

Ile kosztowały znane logotypy

  • PDFDrukujEmail

Logo Pepsi 1 000 000 $ w cene wliczona była cała identyfikacja wizualna (Arnell Group 2008)

Więcej

Symbolika w logo

  • PDFDrukujEmail

Kształty tak samo jak muzyka, kolory czy też pogoda oddziałują na człowieka. Wszyscy projektanci pragną, aby ich projekt logo przyciągał nie tylko kształtem, ale i oddziaływał psychologicznie. Chcą, aby ich projekty były momentalnie kojarzone z konkretnym produktem i na stałe zapadały w pamięć. Ogromny wpływ ma na to kampania reklamowa, ale to jak oddziałuje kształt psychologicznie i energetycznie może wpłynąć na jej szybkość i skuteczność.

Więcej

20 wpadek reklamowych

  • PDFDrukujEmail

W reklamie zawsze wielokrotnie należy sprawdzić kontekst, w krórym pojawia się reklama, jednak nie wszystko można przewidzieć. Na przykład kto mógł przewidzieć, że przesówne drzwi firmowego vana zmienią 'starbucksa'a' w 'sucks'a'.
Sprawdź kilka ciekawych wpadek:

Więcej

Najciekawsze konkursy graficzne na najlepszych warunkach

Załóż swój profil już dziś!

www.designer.pl