Ile kosztowały znane logotypy

Logo Pepsi 1 000 000 $ w cene wliczona była cała identyfikacja wizualna (Arnell Group 2008)

Austrialian & New Zeland Banking 15 000 000 $ (2009)

Accenture 100 000 000 $ (Landor Assosiates 2000)

BBC 1 800 000 $ (1997)

British Petrol 211 000 000 $ (2008)

Enron 33 000$ (Paul Rand lata 90'te) więcej prac Paula Randa

Igrzyska Commonwealth w Glasgow 2014  95 000 $ (Marque Agency)

Google 0 $ piewotne logo zostało zaprojektowane przez jednego z założycieli firmy Serieja Bryna w Gimpie 1998, po czym poprawione przez wolontaruszy, z zachowaniem orginalnego koneptu

Coca-Cola 0 $ ( Frank Mason Robinson 1885)

Olimpiada w Londynie 625 000 $ (Wolff Ollins 2007) wcześniejsze projekty

Melbern 625 000$ (Landor Assosiates 2009)

Next 100 000 $ (Paul Rand 1986)

Nike 35 $ (Carolyn Davidson 1975) Firma Nike dała projektance akcje warte dziś 600 000 $

Twitter 15 $ (Simon Oxley 2009) odswieżenie

Żródło: www