piątek, 08 marca 2013 08:59
Logo Pepsi 1 000 000 $ w cene wliczona była cała identyfikacja wizualna (Arnell Group 2008)
Austrialian & New Zeland Banking 15 000 000 $ (2009)
Accenture 100 000 000 $ (Landor Assosiates 2000)
BBC 1 800 000 $ (1997)
British Petrol 211 000 000 $ (2008)
Enron 33 000$ (Paul Rand lata 90'te) więcej prac Paula Randa
Igrzyska Commonwealth w Glasgow 2014 95 000 $ (Marque Agency)
Google 0 $ piewotne logo zostało zaprojektowane przez jednego z założycieli firmy Serieja Bryna w Gimpie 1998, po czym poprawione przez wolontaruszy, z zachowaniem orginalnego koneptu
Coca-Cola 0 $ ( Frank Mason Robinson 1885)
Olimpiada w Londynie 625 000 $ (Wolff Ollins 2007) wcześniejsze projekty
Melbern 625 000$ (Landor Assosiates 2009)
Next 100 000 $ (Paul Rand 1986)
Nike 35 $ (Carolyn Davidson 1975) Firma Nike dała projektance akcje warte dziś 600 000 $
Twitter 15 $ (Simon Oxley 2009) odswieżenie
Żródło: www