środa, 05 czerwca 2013 13:30
Wczoraj ruszył nowy serwis transakcyjny mBanku oraz pokazano nowe logo. 10 czerwca br. ruszy zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa promująca nowy mBank. Akcja będzie kosztować 12 mln złotych.
We wtorek podczas konferencji prasowej w Warszawie zaprezentowano nowe logo oraz nowy system transakcyjny mBanku. Logo zostało przygotowane w pięciu wersjach kolorystycznych, które będą się zmieniały w zależności od grupy klienckiej i oferty.
Nowe logo mBanku-znak podstawowy
Podstawowa wersja nowego logotypu zastąpi dotychczasowe logo mBanku. Przygotowano także logotyp affluent - będzie on wykorzystywany na razie w przypadku zamożnych klientów mBanku, a docelowo ma zastąpić aktualny logotyp MultiBanku. mBank będzie korzystać także ze specjalnego logo dla przedsiębiorców oraz z logo dla private bankingu. Piąty logotyp - korporacyjny - zastąpi w listopadzie br. markę BRE Banku.
Oprócz wersji kolorystycznych, logotyp będzie przyjmował różne kształty w zależności od sytuacji. Pomoże w tym specjalnie przygotowana baza ikon. Kreację logo przygotowała agencja BNA.
Łączny budżet na pełne przygotowanie nowego serwisu transakcyjnego wyniósł 100 mln złotych.
Prezentacja systemu-podstawowy system
Logo Bankowości Korporacyjnej
Logo Bankowści prywatnej
Logo Bankowości dla Przedsiębiorców
Serwis zaprojektowały i wykonały firmy Artegence i Intercon System. Kreację logo przygotowała agencja BNA.
Źródło: www.mbank.pl , http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nowe-logo-i-system-transakcyjny-mbanku-100-mln-zlotych-na-rebranding