Geniala reklama Duracella

  • PDFDrukujEmail

Brawo dla Duracella. Bardzo ciekawa i praktyczna reklama. Jak ogrzać się czekając na autobus? Zobaczcie sami

 

Link do YOUTUBE http://www.youtube.com/watch?v=-mQZqKLiMIg

Ponad 30 000 zł za logo Ministerstwa Zdrowia

  • PDFDrukujEmail

Ponad 30 tysięcy złotych brutto zapłaciło Ministerstwo Zdrowia za projekt swojego nowego znaku graficznego. Przypominające zygzak logo pojawiło się niedawno na stronach resortu, natychmiast budząc kontrowersje.

Więcej

Znamy zwycięzcę konkursu graficznego

  • PDFDrukujEmail

Znamy zwycięzcę konkursu graficznego zorganizowanego przez Koalicję „Wybieram e-faktury” powołaną przez Konfederację Lewiatan.

Więcej

Fotolia zaprasza artystów cyfrowych

  • PDFDrukujEmail

Szanowni Państwo,

Od 10 stycznia do 10 lutego 2014 roku serwis Fotolia zaprasza artystów cyfrowych z całego świata do uwolnienia swojej kreatywności i zmierzenia się z dziesięcioma twórcami przedstawionymi w drugim sezonie kolekcji TEN by Fotolia.

Więcej

Biedronka, Krupa, Pudzian i zespół Downa - Chamlety 2013 dla najgorszych reklam

  • PDFDrukujEmail

Po raz czwarty przyznano nagrody Chamlet dla najgorszych polskich reklam z ostatniego roku. Wyróżniono m.in. kampanie Społecznej Akademii Nauk z Mariuszem Pudzianowskim, firmy Betsson z Joanną Krupą, sklepów Biedronka i akcję społeczną na temat osób z zespołem Downa.

Do tegorocznej edycji konkursu Chamlet zgłoszono prawie 400 reklam i projektów w pięciu kategoriach: reklama drukowana, telewizyjna, internetowa i społeczno-polityczna oraz program communication design. Spośród zgłoszeń jury wybrało po 10 nominacji w każdej kategorii i wyłoniło zwycięzców.

Jurorami byli prof. Michael Fleischer (Uniwersytet Wrocławski), prof. Grażyna Habrajska (Uniwersytet Łódzki), prof. Alosza Awdiejew (Uniwersytet Jagielloński), dr Michał Grech (Uniwersytet Wrocławski), Dirk Henkelmann dyrektor kreatywny agencji dundp, były dyrektor kreatywny agencji TBWA\ Berlin oraz - jako niehonorowy członek - mgr Mariusz Wszołek (Uniwersytet Wrocławski).

W kategorii reklama drukowana zwycięzcą został billboard sklepu Ul. Rusałka pod hasłem „Nie daj się gruchać, kupuj u swoich”.

 

Więcej

Najciekawsze konkursy graficzne na najlepszych warunkach

Załóż swój profil już dziś!

www.designer.pl