Konkurs na grafikę i logotyp – do wygrania deska longboardowa

ChillyLongo zaprasza wszystkie kreatywne osoby do udziału w konkursie na logotyp oraz grafikę na deskę longboardową.

 

 

SZCZEGÓŁY

-wymagania logo – przejrzystość, nowoczesność, prostota 
-nazwa: ChillyLongo, slogan: handcrafted longboards 
-wymagania grafika – tematyka regionalna kaszuby/kartuzy lub tematyka dowolna
-proszę o przesyłanie prac poglądowych w formacie *.jpeg
-praca zwycięska musi mieć format wektorowy
-konkurs ma charakter otwarty
-każdy Uczestnik może przesłać dowolną liczbę prac konkursowych



ZGŁOSZENIA


zgłoszenia przyjmowane są do 31.01.2014r.


adres email na który można przesyłać zgłoszenia Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


w tytule zgłoszenia proszę wpisać „Konkurs ChillyLongo”



NAGRODY


deska longbaordowa marki ChillyLong



KONTAKT

- w celu dodatkowych informacji lub pytań proszę o kontakt Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. z dopiskiem w temacie „Konkurs ChillyLongo”

 

§ 1

Informacje ogólne.

1.        Organizatorem konkursu jest ChillyLongo handcrafted longboards.

2.        Konkurs obejmuje opracowanie projektu graficznego LOGO – identyfikacji wizualnej oraz projektu graficznego deski longboardowe (w dalszej części Regulaminu – logo + grafika ).

 

§ 2

Przedmiot Konkursu

1.        Przedmiotem konkursu jest zaprojektowanie i opracowanie logo + grafika, które będzie miało zastosowanie do celów identyfikacyjnych, popularyzatorskich, reklamowych, promocyjnych, marketingowych i korespondencyjnych, w tym m.in. umieszczenie w materiałach promocyjnych, folderach, na plakatach, papierze firmowym, stronach internetowych oraz innych drukach i materiałach wydawanych lub sygnowanych przez ChillyLongo.

2.         Projekt logo + grafika może mieć dowolną formę graficzną i powinien nawiązywać do logo – przejrzystość, nowoczesność, prostota , tematyka grafika - regionalnej kaszub oraz miasta Kartuz.

3.         Projekt logo powinien być wykonany w wersji kolorowej, monochromatycznej i achromatycznej.

4.         Zabrania się podpisywania prac imieniem, nazwiskiem, inicjałami oraz znakowanie w jakikolwiek sposób umożliwiające identyfikację projektanta.

 

§ 3

Warunki uczestnictwa

1.Konkurs ma charakter otwarty. Mogą wziąć w nim udział wszystkie zainteresowane osoby, które:

1)        zapoznały się z niniejszym Regulaminem i akceptują jego postanowienia,

2)       są pełnoletnie,  posiadają zdolność do czynności prawnych i złożą pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na nieodpłatne przeniesienie na Organizatora konkursu całości praw majątkowych do projektu graficznego logo, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz w przypadku osób fizycznych wyrażą zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.).

3) przed przystąpieniem do Konkursu złożyły oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu, stwierdzające, że projekt nie narusza praw osób trzecich, w szczególności nie narusza ich majątkowych i osobistych praw autorskich.

2. W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z roszczeniami wynikającymi z tytułu naruszenia praw określonych w ust. 1 pkt 3, uczestnik konkursu, który złożył projekt objęty roszczeniem, ponosi pełną odpowiedzialność finansową wobec Organizatora i osób trzecich z tego tytułu oraz zrekompensuje Organizatorowi konkursu, jako wyłącznie odpowiedzialny, koszty poniesione w związku ze skierowaniem przeciwko niemu roszczeń odszkodowawczych.

3.        Prace konkursowe zgłoszone bez podpisanych własnoręcznie oświadczeń - załączniki nr 1 – 3 oraz Karty zgłoszeniowej – załącznik nr 4, nie będą brane pod uwagę przy ustalaniu wyników konkursu.

4.        Wyłonione podczas konkursu logo staje się własnością Organizatora konkursu, który może je w dowolny sposób wykorzystać oraz odstępować na rzecz osób fizycznych i prawnych.

5.        Udział w konkursie jest bezpłatny. Organizator konkursu nie ponosi żadnych kosztów związanych z wykonaniem projektów, użytymi do ich wykonania materiałami oraz doręczeniem ich do siedziby Organizatora.

§ 4

Prezentacja i forma pracy konkursowej

1.         Projekt logo należy składać łącznie w następujących formatach:

 

1)       TIFF, BMP o rozdzielczości min. 600 dpi oraz w formacie wektorowym CDR, z podaniem parametrów graficznych niezbędnych do właściwego użytkowania;

2.         Pliki muszą dopuszczać możliwości zmiany skali i proporcji obrazu logo bez utraty jakości.

3.         Każdy uczestnik konkursu może zgłosić dowolną ilość projektów graficznych.

 

§ 5

Rozstrzygnięcie konkursu

1.         Wyboru laureata konkursu na logo + grafika dokona właściciel marki ChillyLongo.

2.        Ocena prac konkursowych i ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 31.01.2014r.

3.         Wyniki konkursu zostaną opublikowane 31.01.2014r. na facebooku uzytkownika ChillyLongo.

4.         ChillyLongo zastrzega sobie prawo nie wyłonienia laureata konkursu.

7.        Decyzja  o przyznaniu nagrody jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.

 

§ 6

Nagrody

1.        Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę – deskę longboardową marki Chillylongo.

2.        Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do zakończenia konkursu bez przyznania nagrody.

4.        Nagroda zostanie przyznana wyłonionemu zwycięzcy konkursu po zawarciu umowy o przeniesie na Organizatora praw autorskich majątkowych do wybranego logo - znaku graficznego oraz przeniesieniu praw autorskich na rzecz Organizatora w szczególności na polach eksploatacji:

1) wyłącznego używania i wykorzystania we wszelkiej działalności promocyjnej, marketingowej, reklamowej i usługowej jednostki,

2) utrwalania i zwielokrotniania wszelkimi technikami,

3) rozpowszechniania, także poprzez publiczne wyświetlenie, odtwarzanie,  prezentowanie i udostępnianie,

4) nadawania za pomocą wizji przewodowej, bezprzewodowej oraz za pośrednictwem satelity,

5) wprowadzania do obrotu, w tym poprzez wydawanie publikacji i produktów,

6) wprowadzania do pamięci komputera, sieci komputerowej (m.in. Internet) i sieci multimedialnej,

7) publicznego wystawiania,

8) najmu, dzierżawy i bezpłatnego użyczenia.

9) wyrażenia zgody na modyfikacje logo przez Organizatora.

6. Nagroda zostanie wysłana w terminie 14 dni od dnia podpisania wymienionej wyżej umowy.

§ 7

Postanowienia końcowe

1.        Zgłoszenie prac do konkursu jest równoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego regulaminu i oświadczeniem, że prace zgłoszone na konkurs zostały wykonane osobiście i nie naruszają praw osób trzecich.

2.        Zgłoszenie do Konkursu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na nieodpłatne wykorzystanie przesłanych materiałów do zaprezentowania ich m.in. na stronie internetowej Organizatora konkursu.

3.        Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia uczestnika z udziału w Konkursie w przypadku naruszenia przez uczestnika konkursu postanowień niniejszego regulaminu.

4.        Każdy uczestnik konkursu ma prawo zwrócić się do Organizatora konkursu o wyjaśnienie treści niniejszego regulaminu.

5         Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy związane z brakiem możliwości skontaktowania się ze zwycięzcą Konkursu.

6.         Autor zwycięskiego projektu zachowuje prawo do wykorzystania informacji o wygraniu niniejszego konkursu.

7.         Organizator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu.

8.        W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności Kodeksu Cywilnego.

9.         Regulamin wchodzi w życie z dniem podpisania.




Regulamin konkursu do pobrania.


Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4